Лечебният код – Д-р Лойд и Д-р Джонсън   Leave a comment

 „Всички здравословни проблеми идват от СТРЕСА. Когато клетките се намират под стрес, те не получават хранителни вещества, кислород, минерали, есенциални мастни киселини и други, нито изхвърлят отпадни вещества и токсини. Всичко спира, с изключение на необходимото за оцеляването. Така средата вътре в клетката става токсична и възпрепятства растежа и обновяването й. Изследване в Станфордския университет показва, че клетки, които се намират в режим на растеж и изцеление, са буквално неуязвими за болестите.

Всички техники от Лечебните кодове, включително Универсалният лечебен код и упражнението за Незабавен ефект, описани в тази книга, представляват техники за самопомощ, използвани за релаксация, намаляване на стреса и балансиране на биоенергийните системи. Те не могат да заменят медицинските грижи. Никое действие или въздържане от действие не може да се основава единствено на съдържанието на тази книга, напротив – читателите и зрителите трябва да се консултират с подходящи специалисти по всеки въпрос, засягащ здравето им. Лечебният код е насочен към това. което Соломон е нарекъл „изворите на живота“ преди повече от 3000 години. Не съществува Код за определено физическо или психично заболяване или състояние, всеки Лечебен код се фокусира единствено върху духовните проблеми на сърцето. Когато те бъдат изцелени, физиологичният стрес намалява, а функционирането на имунната система се подобрява. Тя е способна да излекува на практика всичко, стига да не бъде потисната от стреса. В абсолютно всички случаи с Лечебия код ние се фокусираме изключително върху проблемите на сърцето.“

Д-р Лойд

Д-р Алекс Лойд

Д-р Алекс Лойд (Alex Loyd, N.D., Ph.D.), е ръкоположен за пастор десет години, преди да защити две докторски степени: по натуропатия и психология. Дълго време има успешна частна практика като консултант психолог, а после и като специалист по алтернативни терапии. В продължение на дванайсет години пътува по целия свят в търсене на лек за клиничната депресия на съп­ругата си Трейси. Запознава се с различни техники, които ели­минират симптомите на депресия и други заболявания, но не успяват да постигнат трайно изцеление. След това д-р Лойд се посвещава на изучаването на енергията и квантовата фи­зика.

През пролетта на 2001 г. д-р Лойд открива механизъм, кой­то отстранява стреса в тялото, като изцелява източника му, и така за своя собствена радост и удивление успява да излекува депресията на Трейси. През следващата година и по­ловина той изпитва действието на този механизъм с помощ­та на тестовете за вариабилност на сърдечната честота – официалният медицински диагностичен тест за измерване на стреса в автономната нервна система. В 86 % от случаите стресът се оказва на практика елиминиран от организма в рамките на 20 минути. Преди това минималното време, за което е документирано възстановяването на баланса в авто­номната нервна система, е шест седмици (според литерату­рата от последните 30 години).

След откритието си д-р Лойд основа компанията „Лечебни кодове“ (Тhe Healing Codes®), посветена на лечението на хора от цял свят с естествени средства. До момента хиляди кли­енти от 50 щата и 90 държави са съобщили за изцеляването си от болести и разстройства, след като са активирали ме­ханизма за освобождаване от стреса с помощта на Лечебни­те кодове. Процедурата е неинвазивна, не включва прием на каквито и да било препарати, нито диети и физически упраж­нения. Д-р Лойд е обучил повече от 200 инструктори, които напътстват клиентите по телефона.

Д-р Лойд живее със съпругата си Хоуп (Трейси) и двамата си синове Хари и Джордж, в щата Тенеси.

Д-р Бен ДжонсънД-р Бен Джонсън (Dr. Ben Johnson, MD, DO, NMD.) живее със съпругата си и седемте си деца в щата Джорджия. Той е лекар по професия, специа­лист по комплементарна и алтернативна медицина. Няколко години е клиничен директор на Клиниката за имунно възстановяване в Атланта, Джорджия. През октомври 2004 г., след като се излекува от болестта на Лу Гериг с помощта на Лечеб­ните кодове, подава оставка, за да започне да работи с нова­та система. Споделя, че до момента не познава друга тера­пия, която позволява на автономната нервна система да се нормализира за минути, за да може тялото да започне процеса на изцеление. В момента д-р Джонсън изнася лекции за начина, по който работят Лечебните кодове и е първият доктор по медицина, участвал в популярния филм „Тайната“.

Д-р Джонсън е служил във въоръжените сили по време на войната във Виетнам и е бил военен лекар от запаса в продъл­жение на много години. Дванайсет години е бил старши авиационен лекар във федералната авиационна администрация. Спе­циален обект на неговите интереси са онкологичните заболя­вания. Посвещава голяма част от времето си на изследвания и анализ на резултатите от лечение на раково болни пациенти. Първата си медицинска диплома (специалност остеопатия) получава от Университета по здравни науки в Канзас си­ти, щата Мисури, след което получава степен по медицина от Университета за науки, изкуства и технологии на карибския остров Монсерат и степен по натуропатия от Държавния ин­ститут по натуропатия в гр. Вашингтон, Окръг Колумбия.

В момента е главен изпълнителен директор на Вiopharmika Iпс. В свободното си време пилотира хеликоптер и малък самолет.

Как се изпълнява лечебния код

Първа позиция: Мост

Между горния край на носа и точката, в която биха се пресекли линиите на веждите.

Първа позиция

_

Втора позиция: Адамова ябълка

Непосредствено над адамовата ябълка

Втора позиция

_

 

Трета позиция: Челюст

От двете страни на главата, в краищата на долната челюст

Трета позиция

_

Четвърта позиция: Слепоочия

От двете страни на главата, на около сантиметър над слепоочието и сантиметър в посока на тила

Четвърта позиция

Използвайте четирите позиции, в същата последователност и насочете отпуснатите си пръсти към лечебните центрове на разстояние от пет до седем сантиметра от тялото. Представете си, че връхчетата на пръстите ви са малки фенерчета, насочени към една точка. Няма значение дали пръстите ви са прави, или присвити – дръжте ги. както ви е най-удобно, важното е само да са насочени към областта около лечебния център.

Ефектът е неколкократно по-голям, ако държите пръстите си на разстояние 5-7 сантиметра от повърхността на тялото, отколкото ако докосвате лечебните центрове. Така създавате енергийно поле над входа на съответния лечебен център, което позволява на тялото автоматично да произведе точния позитивен/негативен енергиен модел, необходим за изцелението. Причината за тази повишена ефективност прозрях по време на семинар в Оклахома. Един господин сподели с мен, че това изискване му се струва напълно логично: работи като свещта в автомобила. Аз не съм механик, но той обясни, че свещта действа на принципа на волтовата дъга, тоест между електродите прескача запалителна искра, която изобщо не докосва метала. Ако разстоянието между електродите не е достатъчно, свещта не работи, както трябва. Същото е и при Лечебния код. Когато държите пръстите си на определено разстояние от тялото, създавате необходимия поляритет във всяка една секунда, за да осигурите максимална енергия.

Четирите лечебни центъра

Адамова ябълка: Непосредствено над адамовата ябълка.•  Слепоочия: От двете страни на главата, на около един сантиметър над слепоочието и един сантиметър в посока на тила.

•  Слепоочия: От двете страни на главата, на около сантиметър над слепоочието и сантиметър в посока на тила.

•  Мост: Между горния край на носа и точката, в която биха се пресекли линиите на веждите.

•   Челюст: От двете страни на главата, в краищата на долната челюст.

За всеки от тези четири центъра има нормална и отпусната позиция на ръката, с изключение на Адамовата ябълка, където нормална позиция е отпуснатата. Целта на тази позиция е да се чувствате колкото е възможно по-удобно, докато изпълнявате процедурата. Както вече споменахме, при нормална позиция пръстите се държат на разстояние пет до седем сантиметра над мястото на лечебния център. При отпусната позиция пръстите са насочени към върха на лечебния център на пет до седем сантиметра под или встрани от него.

Когато използвате отпусната позиция, увеличете времето за изпълнение на Кода с няколко минути. Ако ръцете ви са твърде уморени, за да изпълнявате Кода колкото е необходимо, опитайте отпуснатите позиции, подпрете ръцете си с възглавници или опрете лакти на маса или бюро. Дори ръцете ви да се отклоняват от центъра, лечението ще бъде осъществено. Намерението ви за изцеление е много по-важно от идеалната позиция.

Добре е, преди да приложите Лечебния код, да оцените дискомфорта, който усещате, докато мислите за даден проблем, по скалата от 0 до 10 (10 означава най-силен дискомфорт). Това е най-добрият начин да измерите напредъка си, виждайки как нивото на дискомфорт спада до 0 или 1.

Изпълнявайте Кода на тихо, усамотено място, където можете да се отпуснете, без да ви разсейват или прекъсват. Ето и правилната последователност:

1. Оценете проблема според степента на безпокойството, което ви причинява, от 0 до 10.

2. Идентифицирайте чувствата и/или нездравословните вярвания, свързани с проблема.

3.  Открийте спомените. Помислете дали в живота ви е имало друг случай, когато сте се чувствали по същия начин, дори обстоятелствата да са били различни. Търсете същото чувство. Не се ровете прекалено много, просто се запитайте дали и друг път сте се чувствали така. както сега. Повтарям, търсим сходство в усещането, не в обстоятелствата. Ако ви притеснява предстоящо медицинско изследване, се запитайте дали и друг път сте изпитвали същата тревожност в миналото, например в детството, а не дали са ви правили същите изследвания, фокусирайте се върху най-ранния спомен, който изплува, за да изцелите първо него.

4. Оценете този спомен по скалата от 0 до 10. Възможно е да има и други. Потърсете най-силния или най-ранния и работете първо върху него. Ако нещо ни притеснява, то е именно защото е свързано с неизцелен спомен. Често, когато изцелите най-ранния или най-силния спомен, всички други спомени, свързани с него, автоматично се изцеляват.

5.  Кажете молитва за изцеление, като посочите всички проблеми, които сте открили (например „спомена ми от четиригодишна възраст, страховете ми, главоболието ми”).

Моля се всички известни и неизвестни негативни образи, нездравословни вярвания, деструктивни спомени на клетъчно ниво и физически проблеми, свързани с … (назовете вашия проблем), да бъдат открити, отворени и изцелени, а аз да се изпълня с Божията светлина, живот и любов. Моля се ефективността на това лечение да се увеличи стократно и повече (последното казва на тялото, че изцелението трябва да бъде приоритет).

6.  Изпълнете Лечебния код, като се задържате във всяка позиция около 30 секунди и повтаряте Твърдението за фокусиране върху истинат, което се противопоставя на всяко нездравословно убеждение или друго твърдение, насочено към вашия проблем. Докато изпълнявате Лечебния код, не се фокусирайте върху негативното, а върху позитивното. Задължително   преминете   през   четирите  центъра  (обикновено   са   няколко   серии   от позиции). Изпълнявайте Кода поне 6 минути.  Винаги можете да увеличите малко времето, особено ако сте оценили проблема си над 5 или 6. Препоръчваме шестте минути като минимум.

Изпълняване на Кода за друг човек

Можете да изпълнявате Лечебния код за друг човек. Първо кажете молитвата:

Моля се всички известни и неизвестни негативни образи, нездравословни вярвания, деструктивни спомени на клетъчно ниво и физически проблеми, свързани с … [посочете проблема на вашия близък], да бъдат открити, отворени и изцелени, а … [посочете името на вашия близък] да се изпълни с Божията светлина, живот и любов. Моля се ефективността на това лечение да се увеличи стократно и повече.

Изпълнете Кода върху себе си. Когато приключите, просто се помолете: „Прехвърлям всички ефекти от това изцеление към [посочете името на вашия близък] с любов”.

Препоръчваме ви да изпълнявате Лечебния код по три пъти на ден. Можете да го изпълнявате и по-често, за да постигнете по-бързи резултати. Възможно е да постигнете желания резултат и с изпълнение веднъж дневно, но настойчиво ви съветваме да не е по-рядко от това. Можете да увеличите времето над 6 минути. Ключът е в постоянството. Най-добри резултати ще получите, ако изпълнявате Кода по 6 минути три пъти на ден или по-често.

„Незабавният ефект“ стъпка по стъпка

Упражнението отнема само десет секунди, макар че, разбира се, можете да го изпълнявате и по-дълго. Повечето хора действително забелязват резултат само за десет секунди. Препоръчваме ви да го правите всеки път, когато имате нужда, но не по-рядко от три пъти дневно.

Ето и упражнението стъпка по стъпка.

1.  Оценете степента на стреса си. Фокусирайте се върху общото ниво на стреса, който изпитвате в момента. Каква е силата му? Интензивно ли е действието му? Как се отразява на състоянието ви? А на отношението ви към другите? На светогледа ви? Усещате ли го на определено място в тялото си?

Ще ви помолим да оцените нивото на стреса си по скалата от 0 до 10, като 0 означава липса на стрес, а 10 – непоносим стрес. Това е изключително полезен инструмент за вас. Оценявайки нивото на стреса си преди и след упражнението, вие разполагате с мярка за успеха си. Ще знаете дали е необходимо да го повторите, за да намалите още повече стреса, както и кога нивото на стрес започва да намалява.

2.  Допрете дланите си, както ви е удобно: можете да сплетете пръсти, да ги долепите като за молитва или да използвате друга позиция, стига само да са допрени една до друга.

3.   Фокусирайте  се  върху  стреса,  от който искате да  се  освободите –  физически, емоционален или духовен.

4. Изпълнете Дишане за сила в продължение на 10 секунди:

• Дишайте бързо и силно с корема. Енергично вдишвайте и издишайте през устата. Използвайте диафрагмата си. така че коремът ви да се издува при вдишване и да се прибира при издишване. Ако се почувствате леко замаяни, продължете да дишате така. но с по-малко сила.

• По време на Дишането за сила визуализирайте нещо позитивно: например как стресът напуска тялото ви. спокойна сцена или нещо, което бихте желали да заеме мястото на стреса. Ако се чувствате ядосани, можете де си повтаряте мислено или да визуализирате „търпение“. Или „спокойствие“. Това е медитативната част от упражнението.

Предлагаме ви да правите упражнението по три пъти на ден. Дори да го изпълнявате само по веднъж, пак ще постигнете резултати. Горещо ви препоръчваме обаче да го правите поне по три или четири пъти дневно, дори и повече, ако искате бързо да намалите непосредствения стрес и да понижите общото ниво на стреса. В крайна сметка, то отнема само няколко секунди, а има забележителен ефект!

 

Advertisements

Posted 19.07.2013 by vemiplast in Здраве

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: